Середа, 01 травня 2024 року.

НіжинТеплоМережі

Ми працюємо для Вашого добробуту!

Корисно
Оплата онлайн

Корисно














Корисно


Список популярних питань які виникають у споживачів "НіжинТеплоМережі".

Ваші питання Ви можете надсилати зручним для Вас способом:



+380683002293 viber/telegram


Що входить в плату за абонентське обслуговування?


з 01 листопада 2023 року плата за абонентське обслуговування:

  •    послуги з постачання теплової енергії з будинковими приладами обліку теплової енергії – 33,18 грн. на місяць;
  •    послуги з постачання теплової енергії без будинкових приладів обліку теплової енергії – 30,98 грн. на місяць;

Що входить в плату за абонентське обслуговування:

  • обслуговування, роз'яснення, інформування в абонентському відділі: Глібова 5;

  • безкоштовне касове обслуговування Глібова 5;

  • розрахунок спожитих послуг, внесених оплат, субсидій, пільг;

  • облік та обслуговування комерційних приладів обліку теплової енергії;

  • розробка, обслуговування та удосконалення програмного забезпечення для розподілу теплової енергії між абонентами відповідно чинного законодавства, особистого кабінету на сайті підприємства;

  • друк та адресна доставка рахунків з інформацією про спожиті послуги та сумами до сплати;

  • підготовка інформації для платіжних сервісів Приват 24, Ощад 24/7;

  • оновлення інформації в особистому кабінеті на сайті:
    Особистий кабінет: https://ntmteplo.com.ua/,

    Посилання на Особистий кабінет у Viber,

    Посилання на Особистий кабінет у Telegram

  • досудова робота, судово-претензійна, контроль виконання судових рішень по боржникам;

  • витрати на заробітняю плату спеціалістів та розробників які виконують вищезазначені роботи, орендна плата за приміщення, господарчі витрати(папір, канц. приладдя, обслуговування техніки та транспорту, ел. енергія, тощо), комісія банків


Чому в квитанціях відсутня пільга ?


Монетизація пільги!
Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 Затверджено Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг грошовій формі який було впроваджено з 01 жовтня 2019 року.

Розрахунок розміру пільги буде проводитись Управлінням праці та соціального захисту населення (вул. Гоголя 6, каб 10-11, тел. 2 54 13)
Пенсійний Фонд Шевченка 21-ж
Необхідні документи:
- паспорт пільговика та членів його сім'ї та їх копії;
- ідентифікаційні коди всіх членів сім'ї та їх копії;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про шлюб або розірвання шлюбу;
- свідоцтва про народження неповнолітніх дітей;
- довідка про склад зареєстрованих(для пільговиків які проживають в приватному секторі);
- технічний паспорт на житло;
- квитанції з оплати житлово-комунальних послуг(для уточнення особових рахунків в організаціях);
- актуальний номер мобільного телефону пільговика(обов'язково).

Пільги надаватимуться у грошовій формі через АТ "Ощадбанк" або за заявою пільговика у готівковій формі на поточний рахунок в АТ "Ощадбанк".

Для того щоб отримувати SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та контролювати рух коштів у особистому кабінеті, пільговика необхідно:
1. Звернутися до Управління з питань соціального захисту населення з проханням доповнити ваші персональні дані номером мобільного телефону. Якщо ви вже надавали ваш номер мобільного телефону, звертатися повторно не потрібно.
2. Далі УПСЗН передасть ваш номер мобільного телефону до Ощадбанку.
3. Після цього ви зможете отримувати SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та зареєструватися в особистому кабінеті пільговика:
https://pkb.oschadbank.ua/login
Але якщо ви вже зареєструвалися в особистому кабінеті субсидіанта/пільговика як субсидіант, то повторно реєструватися як пільговик не потрібно.
Деталі: https://www.oschadbank.ua/monetizacia-subsidij


Як зателефонувати в абонентський відділ НіжинТеплоМережі і де він знаходиться?

Абонентський відділ НіжинТеплоМережі знаходиться за адресою м.Ніжин, вул.Глібова 5. Режим роботи: Понеділок - п'ятниця 08:00-17:00(13-14 перерва). т(04631)22294, 0683002293 viber/telegram


Куди звертатись якщо знята субсидія?


НіжинТеплоМережі питання з призначення субсидій не вирішує і всі розрахунки по субсидії проводить Управління праці Гоголя 6 та Пенсійний Фонд Шевченка 21-ж.
Всі суми субсидій надходять на особові рахунки без можливості їх редагування.

Куди звертатись при необхідності ремонту чи усунення несправності системи опалення чи гарячого водопостачання в квартирі?
Межею експлуатаційної відповідальності ТОВ «НіжинТеплоМережі» в процесі тепло-, водопостачання є перший запірний вентиль на рівні підвального приміщення.
Решту питань з обслуговування внутрибудинкових мереж теплопостачання і постачання гарячої води вирішує балансоутримувач будинку. Таким чином, якщо порушення в процесі централізованого опалення та гарячого водопостачання виникли в будинку, який належить кооперативу звертатись потрібно до голови кооперативу.
Якщо порушення в процесі централізованого опалення та гарячого водопостачання виникли в будинку, який належить ОСББ звертатись потрібно до голови ОСББ.
Мешканці будинків, що належать підприємству КП «СЄЗ» повинні звертатись з означених проблем до КП «Служба Єдиного Замовника»: тел. 3-15-21, цілодобова гаряча лінія 068-562-87-52.

Які реквізити НіжинТеплоМережі вказувати при оплаті онлайн?


Отримувач
платежу
ТОВ "НіжинТеплоМережі"
Код отримувача
ЕДРПОУ
32750668
Банк ТВБВ №10024/0281
м.Ніжин
філії Чернігівського
АТ"Ощадбанк"
Опалення основний UA723535530000026004300307097
Рахунок ГВП UA373535530000026036301307097
Абонплата опалення UA673535530000026003301307097
Абонплата ГВП UA573535530000026001303307097
МФО банку
отримувача
353553
Призначення
платежу
за опалення і
гар. воду, адреса, особовий рахунок

Чи можливо відключитись від опалення і гарячого водопостачання?


ПОРЯДОК відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання визначений Наказом N 169 від 26.07.2019 МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ

ПОРЯДОК відключення читайте тут...

Документи для переоформлення договору?


Перелік копій документів для оформлення зміни власника особового рахунку:

-Документ, що підтверджує підставу здійснення зміни власника(договір купівлі-продажу, дарування, обміну,свідоцтво на право спадщини, тощо).
-Витяг з державного реєстру про реєстрацію даного документу.
-Свідоцтво на право власності.
-Довідка про склад сімї.
-Паспорт власників 1-6 стор де є записи.
-Ідентифікаційний код власників.
-Технічний паспорт(для звірки опалювальної площі).