НіжинТеплоМережі
П'ятниця, 23 червня 2017 року.

НіжинТеплоМережі

Ми працюємо для Вашого добробуту!

Приймальня
Корисно

НіжинТеплоМережі вже багато років несе в оселі ніжинців тепло і разом з тим радість і затишок. Ми працюємо для Вашого добробуту!



НіжинТеплоМережі

вже багато років несе в оселі ніжинців тепло і разом з тим радість і затишок.



Директор ТОВ"НіжинТеплоМережі"

Ісаєнко Любов Миколаївна з 21 жовтня 2016 року виконує обов'язки директора Товариства з обмеженою відповідальністю "НіжинТеплоМережі"

Адреса: 16600, Україна, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Глібова 1

Години прийому: 08.00-17.00. Телефон приймальні: (04631) 7-11-97

Головний інженер ТОВ "НіжинТеплоМережі"

Колосок Микола Іванович

Адреса: 16600, Україна, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Глібова 1

Години прийому: 08.00-17.00. Телефон приймальні: (04631) 7-11-97

Абонентський відділ вул. Глібова 5


Маршрут руху від зупинки автобусів № 3,7,9 "Площа Франка" до абонентського відділу ТОВ "НіжинТеплоМережі"

Від зупинки "Площа Івана франка" прямуйте в напрямку р. Остер до перехрестя вулиць Глібова і Шевченка(~100м), поверніть праворуч і йдіть по вулиці Глібова до будинку під номером 5 ще близько ста метрів. З правого боку вулиці знаходиться двоповерховий будинок на першому поверсі якого знаходиться Абонентський відділ "НіжинТеплоМережі".

Абонентський відділ ТОВ "НіжинТеплоМережі" проводить розрахунок плати за опалення і гарячу воду по особовим рахункам абонентів, надає послуги з обслуговування населення щодо інформування про стан розрахунків по особовому рахунку, проводить опрацювання і контроль правильності і повноти використаних кубів гарячої води абонентами.

Адреса: 16600, Україна, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Глібова 5.

Години прийому:

Понеділок - П'ятниця 08.00-13.00 та 14.00-17.00(Середа не прийомний день).

Телефон начальника : (04631) 7-13-92.

Перед візитом в абонентський відділ виконайте наступні кроки:

- Уважно перегляньте всю інформацію на останніх квитанціях (в 90% випадків вся необхідна Вам інформація в ній присутня);
- Зателефонуйте в абонентський відділ для уточнення необхідних документів для вирішення Вашого питання;
- Зберіть за наявності всі оплачені і не оплачені квитанції разом з чеками за період який у Вас викликає питання;
- Ласкаво просимо.

Прийом показників гарячої води:

Телефон : (04631) 2-52-29
Телефон : (068)3002293 (інформація по особовому рахунку не надається)
Адреса електронної пошти: kybu_ntm@ukr.net
(в листі вкажіть особовий рахунок, адресу та останні показники на лічильнику гарячої води).

Аварійна служба

Межею експлуатаційної відповідальності ТОВ «НіжинТеплоМережі» в процесі тепло-, водопостачання є перший запірний вентиль на рівні підвального приміщення.
Решту питань з обслуговування внутрибудинкових мереж теплопостачання і постачання гарячої води вирішує балансоутримувач будинку. Таким чином, якщо порушення в процесі централізованого опалення та гарячого водопостачання виникли в будинку, який належіть кооперативу звертатись потрібно до голови кооперативу.
Якщо порушення в процесі централізованого опалення та гарячого водопостачання виникли в будинку, який належіть ОСББ звертатись потрібно до голови ОСББ.
Мешканці будинків, що належать підприємству КП «СЄЗ» повинні звертатись з означених проблем до КП «Служба Єдиного Замовника»: тел. 3-15-21, цілодобова гаряча лінія 068-562-87-52. вул. Небесної Сотні 14
Телефон : (04631) 3-15-21